Dacă afacerea ta și-a făcut apariți și în mediul online ai deja mai multe șanse să ai succes. Spunem acest lucru pentru că atunci când dau de greu oamenii caută rezolvările problemelor lor în mediul online. Serviciile tale sunt de calitate și totuși nu ajungi la o plajă atât de mare de clienți cum te-ai fi așteptat? Lupta este una acerbă în mediul online și ai nevoie de o campanie de promovare bine pusă la punct pentru a atinge cât mai multe categorii de vârste și de a deveni tu varianta rezolvării problemelor utilizatorilor de internet.

SEO înseamnă optimizarea pentru motoarele de căutare, altfel spus – metoda prin care tu poți fi printre primele rezultate la căutările după cuvintele cheie din domeniul în care activezi. Chiar dacă sunt cunoscute foarte multe reguli pe care administratorii site-urilor le folosesc, SEO înseamnă mai mult decât atât, iar o agenție de publicitate sau un freelancer bine documentat poate face minuni cu site-ul pe care îl administrezi și care-ți reprezintă afacerea sau o sursă importantă de venit.

Orice afacere are nevoie de promovare și această afirmație ar trebui să fie pe buzele fiecărui antreprenor. Serviciile pe care le oferi sau produsul pe care îl comercializezi trebuie să ajungă la public, din public se vor ridica câțiva potențiali clienți și din aceștia din urmă se vor tria câțiva cumpărători în adevăratul sens al cuvântului. Dacă tu refuzi să faci primul pas – să ajungi la public – afacerea ta nu poate atinge succesul indiferent de calitatea pe care tu o livrezi. Pentru a livra trebuie să ai cui, adică ai nevoie de trafic pe site-ul care-ți reprezintă afacerea.

SEO este practic elementul care face diferența dintre mai multe site-uri din aceeași nișă. Practic, două site-uri din aceeași nișă nu pot ocupa același loc în motoarele de căutare în același timp, sunt anumiți factori care țin de Search Engine Optimization care fac ca unul să fie mai apreciat de motoarele de căutare decât celălalt. De la text, titluri, imagini și până la timpul de încărcare pe pagina ta din mediul online, toate aceste aspecte țin de această practică care-și schimbă strategia continuu. Termenul de optimizare SEO evoluează odată cu internetul, este un mediul dinamic cel online și este nevoie din ce în ce mai multă calitate așezată în așa fel încât vizitatorul să primească cele mai bune imformații în cel mai scurt timp.

În această practică contează foarte mult conținutul și calitatea acestuia. Motoarele de căutare analizează cu atenție materialele de tip text publicate pe un site și tind să pună pe poziții fruntașe din căutări articolele scrise corect din toate puncte de vedere. Mai mult informații despre o strategie bună de urmat a povestirii puteți citi aici, pe un blog englez cu foarte multe informații valoroase care ar trebui să fie aplicate și în strategia noastră de promovare.

Un site fără SEO, nici on page, nici off page, indiferent de calitatea articolelor nu va putea avea același impact pe care îl are un site care a trecut prin aceste modificări și a ținut cont de ce urmăresc motoarele de căutare să găsească pe un site. Informațiile sunt valoroase, dar nu numai cuvintele sunt cele care contează. Tag-urile, meta-tag-urile, descrierile fotografiilor urcate pe site, subtitlurile sau titlurile, toate sunt detalii foarte importante care pot face diferența în căutările dintr-un motor de căutare precum Google sau Bing.

Apelați la un specialist SEO sau o agenție SEO atunci când aveți nevoie de astfel de servicii. Pe lângă experiența care îi recomandă și rezultate avute până în prezent, aceștia sunt la curent cu toate schimbările din acest domeniu și știu cum să optimizeze eficient un site sau un blog.