Lista completa a documentelor de care ai nevoie pentru a obtine fiscalizarea casei de marcat

fiscalizare

Casa de marcat este un echipament foarte important pentru orice agent economic sau firma care presteaza servicii sau vinde produse. Pentru a putea fi utilizata in conditii optime, casa de marcat trebuie intai achizitionata, iar apoi autorizata in vederea utilizarii. Procesul de autorizare poarta denumirea de fiscalizare, in cazul caselor de marcat.

In vederea obtinerii autorizatiei de functionare pentru un astfel de dispozitiv, este necesara intocmirea unui dosar care trebuie sa contina in mod obligatoriu o serie de acte. Afla din acest articol care este lista completa a documentelor care trebuie incluse in dosar si cum poti rezolva rapid si fara complicatii intreg procesul.

De ce acte ai nevoie pentru fiscalizarea casei de marcat

Pentru fiecare model de casa de marcat care se va utiliza in cadrul unei afaceri, este necesar sa se intocmeasca un dosar de fiscalizare. Acesta se depune la sediul D.G.F.P. (Directia Generala a Finantelor Publice) din judetul in care se afla punctul de lucru sau din Bucuresti.

Trebuie sa stii ca documentele se pot depune de catre reprezentantul legal al firmei sau de un angajat care isi poate dovedi acest statut prin legitimatie de salariat si copie dupa cartea de identitate, contract de mucna sau adeverinta eliberata de catre firma. In plus, are dreptul de a depune dosarul si o persoana care nu este angajata a firmei, daca este imputernicit sau administrator delegat. Iata ce acte sunt necesare:

  • Copie dupa CUI;
  • Copie dupa CIF, daca este cazul;
  • Copie dupa rezolutia O.R.C si certificatul constatator
  • Copie dupa Cartea de identitate a administratorului;
  • Cerere tip pentru eliberarea numarului de ordine a seriei fiscale,  in doua exemplare;
  • Stampila societatii.

De asemenea, sunt necesare si documente oferite de catre firma de la care achizitionezi casa de marcat. Este vorba despre:

  • Copie dupa factura prin care se dovedeste achizitionarea casei de marcat;
  • Copie dupa certificatul de garantie al aparatului;
  • Copie dupa P.V. de sigilare a casei de marcat;
  • Copie dupa avizul de service si de distributie pentru casa;
  • Cum poti rezolva totul fara complicatii.

Daca vrei sa eviti drumurile inutile facute pana la D.G.F.P. de care apartine afacerea ta, ai posibilitatea de a apela la o companie specializata in oferirea de servicii de fiscalizare a caselor de marcat. O astfel de firma dispune de profesionisti cu deosebita experienta in acest domeniu, care vor fi capabili sa puna la punct toate formalitatile, in numele tau.

Este vorba despre intocmirea dosarului care sa contina toate documentele obligatorii. Cu ajutorul unui dosar corect pus la punct din prima, ai toate sansele sa te alegi cu o casa de marcat autorizata in vederea utilizarii.

Intocmirea gresita a dosarului va atrage dupa sine respingerea sa, iar acest lucru poate sa provoace intarzieri in activitatea afacerii tale. Pe TehnicaFiscala.ro gasesti toate informatiile despre acest proces si poti afla mai multe si despre cum se pot ocupa profesionistii din domeniu pentru el, in locul tau.

Tot de pe site poti achizitiona si cele mai moderne si performante modele de case de marcat. Este foarte avantajos sa colaborezi pentru fiscalizare cu aceeasi echipa de la care achizitonezi casa de marcat, pentru accelerarea procesului de intocmire a dosarului. Fii inspirat si rezolva rapid problema autorizarii casei tale de marcat, fara drumuri inutile si fara dureri de cap!

Lasă un răspuns