5 cărţi de marketing online şi vânzare care merită citite

Cu toţii ştim că pentru a ajunge să stăpânim un domeniu trebuie să citim, să citim şi iar să citim. Nimic nu face un om mai puternic decât cunoaşterea, de aici şi vorba „Citeşte pentru a ştii ce tehnici vei folosi în lupta vieţii tale” iar cănd vine vorba de marketing online oricât de bun ai fi mereu trebuie sa citeşti.

Cărţile de mai jos sunt cărţi din domeniul vânzării şi marketingului online, domenii pe care le voi aborda în toate articolele de pe acest blog. În ultimii 2 ani am adunat oarecum într-o bibliotecă personala foarte multe cărţi citite care  m-au ajutat să devin persoana de astazi. Recomand cărţile de mai jos cu cea mai mare căldură pentru oricine, cu siguranţă după fiecare carte citită veţi acumula foarte multe investiţii.

1. Arta vânzării – de Zig Ziglar

Arta vânzării de Zig Ziglar având 256 pagini şi publicată în 2002 această carte a facut înconjorul lumii şi pot spune că încă se mai vinde chiar foarte bine dupa statistici.

Zig Ziglar explică practic anumite tehnici de vânzare, care e cea mai bună relaţionare cu clientul în funcţie de tipul şi psihologia clientului. În principiu acestă carte ne învată cum să vindem oricărui tip de persoana/client.

Tot odata Zig Zigler pune accent în această carte pe teorie, pentru că oricât ne-am dori să învaţăm din materiale practice în primul rând trebuie să cunoaştem teoria. De asemenea această carte te va ajuta cum să actionezi anumite campanii de marketing, strategii de marketing.

O recomand tuturor persoanelor care doresc să aprofundeze in domeniul vânzării, în cunoaşterea clientului, cum sa vinzi mai uşor persoanelor care nu doresc produsul tău, şi cum să te faci placut tuturor clienţilor.

2. Cum sa vinzi inteligent. Strategii de viitor pentru clienti mereu multumiti – de Keith Dugdale & David Lambert

Această carte prezintă strategiile de vânzare a unor servicii, idei, produse folosind cele mai bune tehnici de vânzare care te vor ajuta în strategiile de marketing.

În această carte sunt prezentate cele mai revoluţionare strategii de vânzare trecând peste vechile strategii, implementând idei ale unei noi generatii. De asemenea prezintă o combinaţie foarte eficientă între teorie şi practică.

Cartea te învaţă şi pune accent foarte mult pe relaţia ta cu clientul mai exact:cum să-ţi înţelegi clientul, cum să te pui în locul lui, cum să-l abordezi şi cum să-l păstrezi ca şi client pentru viitoarele tale produse folosind noi tehnici ale celei mai noi generaţii de agenţi de vânzări.

Nu este o carte foarte groasă are 302 pagini mai exact, eu intr-o săptamână am terminat-o de citit, iar în momentul de faţă e la preţul de 21 de lei(reducere 28%).

O recomand cu cel mai mare drag, merită cumparată, iar la pretul de 21 lei eu zic ca e chiar foarte ieftină având în vedere tehnicile care sunt descrise.

3. Marketingul Motivational – de Robert Imbriale

O carte extrem de explicită care practic te învaţă în termeni simpli si concreţi parte a marketingului.Despre cum să motivezi clienţii tăi să-ţi cumpere produsele, cum să relaţionezi mai bine cu ei.

Sunt foarte bine explicate chiar oferind exemple din viaţa reala, cea adevarată mai ales că unii critici doresc să vadă de la autori cât mai multe astfel de exemple.

Doar faptul că autorul a vândut cărţi în valoare totala de aproape 150 milioane de dolari iar preţul actual al cărţii e de 12 lei cu o reducere de 38% ne oferă încredere căt si profesionalism.

De altfel autorul doreşte să ne înveţe cum să trecem peste barierele societătii şi să implementăm noi ideile noastre în vănzare folosind tehnicile de motivare descrise în cartea sa.

Pentru mine unu până în momentul de faţa e cea mai bună carte de motivare în marketing şi o recomand tuturor care au nevoie de un impuls.

Totuşi mai bine aş renunţa să mai mănânc intr-o seară în oraş şi mi-aş permite să cumpar acestă carte oferind un ajutor foarte mare în strategiile de marketing pe care doresc să le implementez.

Cartea o găseşti aici, o nimica toată.

4. Marketingul serviciilor – de Harry Beckwith

De menţionat de la început că autorul acestei cărţi pune accent pe studiu de caz.

Autorul prin această carte te învaţă ce gândeşte clientul doar dupa necesitatea pe care o are el, astfel îl vei putea întelege, vei putea întelege mai bine de ce are nevoie el şi ce ar trebui să-i vinzi.

O carte foarte bine structurată cu niste concepţii repetative dar foarte bine punctate, nu foarte groasă care în momentul de faţa are o reducere foarte buna de 68% ceea ce înseamnă că acum e cea mai bună şansă pentru a o cumpăra.

5. Arta de a face succesul inevitabil- de Geoff Burch

Cartea Arta de a face succesul inevitabilul e o parabola foarte frumoasa si recomandată de multă lume. Personajul principal a fost transformat intr-un căine şi are ca şi scop adunarea tuturor oilor pentru a reuşi să îşi recapete forma şi să îşi revadă familia.

Autorul prin această parabola doreşte sa pună în valoare munca pe care trebuie să o obţinem dacă ne dorim ceva cu adevărat, si de altfel pune în valoare cum putem să ne dezvoltăm pe plan profesional şi personal.

O carte foarte interesantă care mi-a captat întreaga curiozitate înca de la început. Este o carte mică de 142 de pagini care nu îţi deranjează mult timp.

Aceste cărţi sunt doar o parte din căr tile citite de mine, pe care le recomand oricarei persoane. Recomand ca aceste cărţi să se regăsească în bibliotecile voastre. Totodata aceste cărţi te vor face să îţi stabileşti mai bine care îţi sunt ţelurile şi scopurile şi te vor ajuta în diferite campanii de marketing mai exact în efectuarea unor planuri de marketing şi în anumite strategii de marketing .

Te invit să îţi expui părerea mai jos referitor la aceste cărţi, daca doreşti să le cumperi şi daca ai mai citit şi alte cărţi te invit să mi le recomanzi.

Toate cele bune.

Articol scris de Ursan Gabriel.

Lasă un răspuns