Ce sunt serviciile PPC si care sunt avantajele acestora?

Ce sunt serviciile PPC si care sunt avantajele acestora?

Campaniile PPC sunt eficiente si aduc rezultate atat timp cat sunt setate si lansate de catre profesionisti cu experienta si firme, agentii specializate in astfel de campanii. O campanie PPC poate fi setata de oricine, e adevarat, dar daca vrei rezultate apelezi la firmele cu servicii PPC. Doar profesionistii de acolo vor urmari si vor afla de unde provin conversiile, pot realiza ajustari ale campaniilor setate in asa fel incat sa apara si profitul dorit.

Serviciile PPC sunt, asadar, serviciile puse la dispozitie de agentii, firme cu experienta pe piata si urmaresc testarea, optimizarea si analiza, lansarea, setarea campaniilor PPC pentru clientii care au nevoie de promovare on-line cat mai eficienta. Optimizarile facute in urma analizei campaniilor deja existente sau celor create recent se pot indrepta spre mesaje, pagini de destinatie, audienta, cuvinte cheie, strategii.

Specialistii in PPC pot gandi de la zero campanii in reteua de cautare, campanii in social media, campanii in reteaua de display, remarketing, etc. Printre cele mai populare servicii PPC oferite de agentii, firme se numara: auditul PPC, analiza cuvintelor cheie, crearea de strategii, stabilire de buget, obiective, masurarea rezultatelor campaniilor, testarea tip A/B, optimizari in timp real pe baza datelor generate, retargeting si campanii de retargeting pentru clientii care nu sunt inca hotarati sa cumpere. Pe langa toate aceste servicii mai putem intalni crearea si optimizarea de Dynamic Ads, pagini de destinatie profesioniste sustinute de funnel-uri de conversie cu eficienta mare, servicii de copywriting, raportari despre campaniile PPC.

Avantajele serviciilor PPC sunt numeroase si depind de colaborarea cu agentiile sau firmele specializate in PPC si de campaniile setate si lansate.

Care sunt principalele avantaje ale serviciilor PPC?

Se obtine o vizibilitate mai buna si imediata pentru brand, incredere mai mare in brand. Atingi rapid obiectivele campaniilor de promovare, brandul este cunoscut mai usor, ofertele sunt popularizate mai rapid, clientii ajung sa cumpere produse si servicii de la tine.

Serviciile si campaniile PPC sunt usor de urmarit si masurat. Stii cate persoane ti-au vazut anunturile, cate clickuri ai avut, ce cuvinte cheie au determinat conversiile, afli informatii demografice importante despre publicul tinta. Ai o imagine clara asupra conversiei de la click la achizitii.

Serviciile PPC sunt oferite de profesionisti cu experienta, care au mai lucrat in trecut la zeci de campanii si stiu exact ce cuvinte cheie sa aleaga, cum sa seteze campaniile PPC in asa fel incat sa genereze profit si venituri cat mai mari.

Ai control foarte bun in privinta cuvintelor cheie si destinatiilor de plasare. Se gandeste o strategie de fiecare data, exista flexibilitate la nivelul bugetului, promovarea on-line poate fi initiata cu orice buget. Optimizarile campaniilor PPC pot fi facute la nesfarsit si campania ruleaza pe orice perioada.

Pot fi folosite impreuna cu alte tipuri de marketing digital si instrumente utile. Campaniile PPC pot functiona impreuna cu optimizarile SEO, cu toate campaniile din social media si cu marketingul de continut.

Targetarea simultana a audientelor diferite. Se testeaza cuvinte cheie si campanii cu anumite caracteristici si se stabilesc obiective reale, costul de achizitie al clientilor. Serviciile PPC iti permit sa testezi si sa nu platesti decat atunci cand ai gasit clienti interesati de produsele si serviciile tale.

Iei decizii informate mereu. Serviciile PPC iti ofera toate informatiile prezentate intr-o forma usor de inteles pentru a lua decizia cea mai buna in privinta campaniei tale PPC. Vezi ce face audienta, publicul tinta, ce pasi a mai facut competitia, stii ce cuvinte cheie noi vor reusi sa atraga noi clienti.

Traficul generat pe site este instant, rezultatele se vad rapid. Te afli rapid in primele rezultate returnate, clientii ajung mai rapid la tine, rezultatele campaniilor PPC se pot vedea pe loc spre deosebire de alte actiuni de marketing on-line. Se platesc doar click-urile efectuate de catre utilizatorii care si-au propus sa ajunga pe site-ul de prezentare, pe landing page.

Lasă un răspuns