Ce este SEO?
SEO înseamnă Optimizare pentru motoarele de căutare și este procesul atotcuprinzător de a ajuta site-ul dvs. să se claseze mai sus în rezultatele motoarelor de căutare.
Când introduci ceva în Google, Google trebuie să ia o decizie cu privire la site-urile web pe care să ți le arate.
Se uită la sute de indicatori care sunt numiți „factori de clasare”.
SEO este procesul de optimizare a site-ului dvs. pentru a lua în considerare acești factori de clasare, astfel încât atunci când cineva caută ceva legat de afacerea dvs., site-ul dvs. web să apară pe prima pagina.
Există o glumă în lumea marketingului că, dacă ai vrea să ascunzi un cadavru, l-ai ascunde pe a doua pagină a Google – pentru că cine trece de prima pagină?!
În realitate, majoritatea oamenilor nici măcar nu defilează dincolo de primele 5 rezultate. Deci, dacă nu sunteți dispus să încercați PPC, astfel încât să puteți fi în rezultatele căutării plătite, singurul lucru pe care îl poți face pentru a fi pe prima pagină este să faci SEO.
SEO ajută site-ul dvs. să apară în primele 5 rezultate ale căutării pentru interogări de căutare relevante pentru a crește traficul site-ului către afacerea dvs. – în mod organic.
Dacă doriți să aflați mai multe despre ce este SEO și cum funcționează, atunci consultați acest ghid:
– SEO funcționează prin efectuarea anumitor modificări în designul și conținutul site-ului dvs., care fac site-ul dvs. mai atractiv pentru un motor de căutare.
– Prin crearea de conținut mai captivant și mai eficient, concentrat pe SEO, vă puteți crește șansele de a aduce un trafic organic mai mare pe site-ul web.
– Ocupându-vă de SEO pe site-ului dvs., vă asigurați că conținutul digital este ușor de găsit și vizualizat.
Cum funcționează SEO?
SEO funcționează prin efectuarea anumitor modificări în designul și conținutul site-ului dvs., care fac site-ul dvs. mai atractiv pentru un motor de căutare.
Faceți acest lucru în speranța că motorul de căutare va afișa site-ul dvs. ca rezultat de top pe prima pagină cu rezultatele motorului de căutare.
După cum tocmai am menționat, algoritmul Google analizează sute de factori de clasare atunci când decide ce site-uri web să prezinte în rezultatele căutării și în ce ordine.
Este imposibil să vă schimbați site-ul web pentru a ține cont de fiecare, dar există câteva bune practici pe care le puteți urma.
Pentru companiile care abia încep să-și construiască site-ul web, să-și creeze paginile de produse sau de servicii care trec printr-un redesign al site-ului. Optimizarea pentru motoarele de căutare sau SEO poate fi puțin grea.
Dar nu trebuie să fie așa.
Chiar dacă nu aveți un specialist SEO intern cu experiență, puteți începe totuși să faceți câteva schimbări pozitive pentru a vă îmbunătăți calitățile în SEO.
Cum clasează motoarele de căutare site-urile web?
Motoarele de căutare precum Google și Bing folosesc o serie de factori de clasare pentru a determina și a oferi conținutul cel mai relevant pentru un anumit termen de căutare.
Dar înainte de a fi capabili să facă asta, motoarele de căutare trebuie mai întâi să acceseze cu crawlere și să indexeze site-urile web. Iată ce înseamnă crawling și indexare.
– Crawling
Crawling-ul este procesul de descoperire și are loc atunci când motoarele de căutare trimit crawler-uri sau spider pentru motoarele de căutare pentru a găsi conținut nou și actualizat.
Potrivit Google, „Folosim software cunoscut sub numele de crawler-uri web pentru a descoperi pagini web disponibile public. Crawlerele se uită la paginile web și urmăresc link-uri de pe acele pagini. Ei merg de la link la link și aduc datele despre acele pagini web înapoi pe serverele Google.”
În afară de o pagină web, conținutul poate fi și o imagine, un videoclip, un fișier PDF, o postare pe blog etc.
Dar oricare ar fi formatul, conținutul este întotdeauna descoperit prin link-uri.
Deci, pentru a fi găsit în rezultatele căutării organice, asigurați-vă că fiecare pagină a site-ului dvs. este accesată cu crawlere.
– Indexarea
Indexarea este procesul prin care motoarele de căutare precum Google organizează informațiile înainte de căutare pentru a oferi răspunsuri rapide la întrebările utilizatorilor.
În general, Google și alte motoare de căutare au date structurate ale paginilor web și alt conținut despre care știu.
Și odată ce aceste pagini sunt indexate, motoarele de căutare pot folosi acum informațiile pe care le are despre aceste pagini și conținutul lor, pentru ca ei să decidă dacă vor afișa acest conținut în rezultatele căutărilor.
În concluzie SEO este mult mai mult decât am scris, dar pe scurt cam despre asta este vorba. Puteți să încercați să faceți SEO de unul singur deși dacă doriți să obțineți rezultate eficiente ar fii indicat să apelați la un specialist SEO pentru a avea rezultate sigure. Vedeti mai multe pe site-ul nostru.