Google Ads: Cât de eficientă este promovarea pe Google?

Google Ads: Cât de eficientă este promovarea pe Google?

Fiind unul dintre cele mai importante motoare de căutare din lume, Google este utilizat de peste 90% dintre utilizatorii de internet. Această statistică ne ajută să înțelegem cât de importantă este promovarea pe Google și de ce este eficient să investim în Google Ads (redenumirea primită de Google AdWords în 2018).

Google Ads reprezintă una dintre cele mai sigure modalități de promovare prin care putem atrage rapid vizitatori pe site-ul companiei pe care o conducem sau promovăm. Serviciile de promovare pe Google au scopul de a crește vânzările, dar și de a atrage mai mult trafic pe website. Este de la sine înțeles că, înainte să apelăm la specialiștii care ne oferă astfel de servicii, să avem un website foarte bine pus la punct. În caz contrar, vizitatorii care vor fi aduși pe pagină nu vor înregistra conversii.

Cum te poți promova eficient pe Google?

Reclamele pe Google funcționează pe un sistem de licitație. Compania care alege să se promoveze astfel trebuie să creeze anunțuri, să-și aleagă mai multe cuvinte și expresii cheie relevante și să optimizeze reclama astfel încât aceasta să aibă cea mai bună rată de conversie.

Suma licitată de fiecare companie este direct proporțională cu numărul de căutări înregistrate pe cuvintele cheie importante. De exemplu, o poziționare fruntașă pe o nișă care înregistrează 100.000 de căutări va percepe costuri mai mari decât o poziționare pe primul loc într-un domeniu mai puțin căutat.

Principalele avantaje ale promovării prin Google Ads

Atunci când alegi să te promovezi prin această metodă vei întâlni mai multe avantaje care vor aduce un real plus afacerii tale:

  • Ajungi mai rapid la clienții interesați de produsele sau serviciile tale

Reclamele construite cu ajutorul acestui canal vor ajunge mai repede la utilizatorii Google interesați de serviciile sau produsele pe care le comercializezi. Acest lucru va atrage o rata de conversie mai mare, deci profit pentru compania care apelează la această metodă de promovare.

În momentul în care setezi reclama, poți selecta dispozitivele pe care dorești să fie vizibilă. Dispozitivele mobile sunt cele mai utilizate în acest moment, iar acestea trebuie să fie vizate în fiecare campanie de promovare a brandului.

  • Compania plătește doar în momentul în care sunt înregistrate rezultate

Acesta este un avantaj important, dar și un factor pentru care majoritatea companiilor aleg să se promoveze prin Google Ads. Altfel spus, vor fi retrași bani din contul de publicitate al companiei doar în momentul în care un utilizator va accesa anunțul plasat în motoarele de căutare.

  • Rezultatele sunt măsurabile

Fiecare campanie Google Ads este ușor de măsurat. Motorul de căutare oferă metode de urmărire moderne, astfel încât fiecare anunț să fie ușor de urmărit. Astfel pot fi observate rezultatele, dar pot fi efectuate și schimbări, în cazul în care un anunț nu aduce rezultatele dorite.

Aceste instrumente te vor ajuta să vezi câți vizitatori au accesat anunțul, câți dintre aceștia au ales să te contacteze, dar și câte vânzări ai înregistrat în urma campaniei.

Lasă un răspuns