blog general

Month: June 2020

Cererea de despagubire CASCO sau RCA

Cu putin noroc, nu veti fi implicat niciodata intr-un accident sau nu veti fi nevoit sa faceti cerere de despagubire CASCO sau RCA. Chiar si cei mai experimentati si prudenti soferi se pot trezi in mijlocul unui accident.

Vrei sa stii ce ai de facut in acest caz? Cunostinta acestui lucru ar putea face tot procesul de despagubire mai rapid si dumneavoastra va puteti recupera masina mai repede.

Daca esti intr-un accident:

1. Incearca sa fii calm si verifica masina sa vezi avariile si ranile in caz de sunt. Viata si sanatatea ta, a pasagerilor si a altor oameni implicati in accident sunt mult mai importante decat masina.

2. Daca este necesar, cheama politia si anunta accidentul, locatia ta, cati oameni sunt implicati si eventualele rani si cat de grave sunt acestea.

3. Trebuie sa urmezi niste pasi rezonabili pentru a te proteja pe tine si pe masina ta de la alte eventuale distrugeri. Daca se poate si daca este legal, muta masina la marginea strazii si porneste luminile de avarie si daca ai semnalizatoare optionale, fii sigur ca le folosesti pentru a avertiza ceilalti participanti la trafic ca sa se evite alte posibile ciocniri.

4. O buna practica atat pentru asigurarea CASCO cat si pentru RCA, dar si pentru detaliile ce vor fi furnizate politistului este notarea lucrurilor marunte cum ar fi: data, ora si locatia accidentului; cum s-a intamplat accidentul – uneori un mic desen poate insemna o mie de cuvinte si poate evidentia ceea ce ai scris ; tipul si locul avariilor masinii tale ; tipul si locul avariilor celorlalte masini implicate in coliziune.

Cum pui masa musculara?

Fiecare culturist este în căutarea unui produs care poate sa-i accelereze procesul de construcție musculare. Da, acesta este scopul, dar indiferent de ce, se va lua consecvent, și efort hotărât.

Prin ingerarea de substante nutritive foarte specifice la un moment optim în procesul anabolic de constructie a muschilor, te va recompensa cu un avantaj interior în procesul de construcție musculara.

În ultimul deceniu, s-au facut foarte multe descoperiri referitoare la efectele de carbohidrati, proteine ​​in construirea musculare si in puterea de formare a muschilor. Un cercetator, dr. Paul Cribb a tras unele concluzii destul de puternice de cercetare sale actuale cu privire la importanta nutritiei in culturism.

Marea întrebare este ce tip de substanțe nutritive ar trebui să fie consumate, fie înainte, fie după un antrenament de haltere? De asemenea, atunci când ar trebui să fie consumate, și există un avantaj anabolic clar pentru a face acest lucru? Răspunsurile la aceste întrebări importante au schimbat modul în care gândim despre nutriția anabolica. Dr. Cribb și alții, prin studii de cercetare , au răspuns decisiv la aceste întrebări, astfel, de rezultatele acestor cercetari au beneficiat multi culturisti din intreaga lume.

Într-un studiu recent, dr. Cribb a pus acccentul diferite combinații de substanțe nutritive, împreună cu calendarul acestora, precum și a analizat efectele asupra procesului de constructie musculara. Studiul său special, este foarte important in identificarea tipului de nutritie ce trebuie luat in timpul ridicarii de haltere. Concluziile, atunci când este aplicat, nu va face doar mai puternic, dar mai mari prin creșterea valoros musculare de ardere a grasimilor.

Sfat sa secretă este de proteinele combinate zer, glucide simple, si creatina toate împreună într-o băutură care poate duce la masa muscular excelenta și puterea de dezvoltare. Potrivit studiului, există o sinergie foarte pozitivă între aceste trei elemente nutritive nutriție culturism,daca toate sunt luate la un moment dat.

În nutriție culturism există o perioadă de timp imediat după antrenament, cunoscut sub numele de “fereastra”, cand trebuie sa se ingereze aceste trei elemente nutritive. Dacă vă dor de acest timp limitat, în general, în decurs de 1 oră după un antrenament greu, rezultatele musculare nu va fi la fel de favorabil. În această “fereastră de oportunitate nutritional” corpul tau va avea de bune carbohidrati index glicemic hi-și proteine, și transportul acestora în ficat, mușchi și pentru a începe construirea tesutului muscular, sau procesul anabolic. Astfel, aceste substante nutritive vor fi folosite în scopul recuperării, și pregătindu-se pentru următorul exercițiu meci, și nu sunt menite să fie stocate sub forma de grasime.

Deasemenea pentru o mai buna eficienta in constructia masei musculare se pot utiliza suplimente petru culturism care pot fi de un real folos.

© 2020 La Vorbitor

Theme by Anders NorenUp ↑