Atunci când îți propui să ajungi la un număr mai mare de clienți, serviciile PPC sunt cele care vă pot ajuta să obțineți vânzări într-un timp scurt, dar și mai mult trafic pe site. Este un serviciu care funcționează de minune alături de SEO și este potrivit mai ales pentru magazinele online.

Dacă deții un magazin online sau dorești să înregistrezi mai multe vânzări de servicii, o campanie PPC implementată de un specialist te va ajuta să ajungi la rezultatele pe care ți le dorești.

Principalele avantaje ale serviciilor PPC

Specialiștii recomandă serviciile PPC tuturor afacerilor care-și doresc să obțină rezultate palpabile într-un timp scurt. Cu toate acestea, sunt mulți antreprenori care consideră că un site de prezentare este eficient pentru a ajunge la publicul din spațiul virtual. Fără o strategie de promovare eficientă în spate, site-ul nu va fi vizitat decât de un număr foarte mic de potențiali clienți.

  • Generați trafic către site-ul afacerii

Căutarea organică este incredibil de valoroasă pentru strategia de marketing pe termen lung. Cu toate acestea, atunci când te bazezi doar pe o strategie de promovare organică, rezultatele vor apărea mai greu. SEO își face ”efectul” după primele 2-3 luni, dar cele mai vizibile rezultate pot fi observate după 6 luni de muncă.

Pe de altă parte, reclamele PPC pot genera trafic instantaneu către site-ul afacerii pe care o conduci, ceea ce poate fi deosebit de util pentru companiile mici și mijlocii care-și doresc o rată mai mare și mai rapidă de conversie.

  • PPC, un real ajutor în strategia de branding

Unul dintre cele mai mari avantaje ale campaniilor PPC este faptul că oferă o vizibilitate crescută brandului și poate ajunge la un număr mare de persoane într-o perioadă scurtă. PPC este eficient chiar dacă nu înregistrează conversii. Faptul că utilizatorii găsesc afacerea ta în rezultatele căutărilor, asta înseamnă că vor deveni familiari cu această companie.

  • Poți ajunge la grupul de clienți potrivit

Să ai un trafic mare pe site nu este singurul criteriu care-ți asigură numărul de vânzări pe care ți-l propui. Trebuie să ajungi la grupurile de persoane care sunt interesate de serviciile sau produsele pe care afacerea ta le promovează. Așadar, reclama PPC trebuie să fie optimizată de un specialist pentru a avea o rată de conversie satisfăcătoare.

  • PPC face echipă bună cu SEO

Dacă alegi PPC nu trebuie să excluzi optimizare SEO, și nici invers. Cele două servicii de publicitate online funcționează de minune împreună. Traficul organic, dar și cel atras prin reclame vor genera suficiente vânzări încât să facă din afacerea ta una sustenabilă.

Un site care este poziționat organic în topul căutărilor va avea mai multă credibilitate din partea utilizatorilor, dar o reclamă corect optimizată va atrage către brand un public targetat care poate genera profit substanțial.

O campanie PPC este ușor de urmărit. Veți putea vedea în orice moment comportamentul utilizatorilor, număr vânzărilor înregistrate și care sunt categoriile de interes a acestora pe site-ul vostru. Într-o strategie de promovare eficientă, echipa de marketing va trebui să facă întotdeauna schimbări adaptate în funcție de comportamentul utilizatorilor.